PERSIAN DATA

ارتباطات و علوم کامپیوتر

PERSIAN DATA

ارتباطات و علوم کامپیوتر

آنتی ویروس ناد 32

سلام چند روزیه که سیستمهای کامپیوتری به شدت از طرف ویروسها مورد حمله قرار گرفته با خودم گفتم هر طور شده یه آنتی ویروس که تا اول این ماه هم آپدیت باشه رو بزارم تو وبلاگ که شما دوستان بتونید دانلود کنید و از ویروس و کرم و تروجان برای مدتی خیالتون راحت بشه این لینک مربوط به ESET Smart Security که واقعا کامله و آنتی ویروس و آنتی اسپم و فایروال و ضد جاسوس هم داره امیدوارم که بدردتون بخوره و ازش لذت ببرید هر گونه مشکلی رو هم تو قسمت نظرات بذارید تا برطرف کنم موفق باشید پرشین دیتا.

لینک دانلود برای سیستمهای32 بیت:

http://www.9down.com/down.php?site=2&file=ess_3.0.669_32-bit_enu.rar

نظرات 1 + ارسال نظر

دوستی با ما نیست

دوستی کم پیداست

اگر از حادثه حالش پرسی

خود او گم خیالش بر جاست

دوستی گم شده نیست

دوستی با شبهاست

دوره ای بود گذشت از سر ما

شکر اینک فرداست

یک زمان ساده گرفت این دل ما

مهر شد مشکل ما

لیک تا آذر شد

گذران رفتند از ساحل ما

بی بها مادر شد

گِله ای نیست اگر کم ماندیم

دگران فَربه شدند غم خواندیم

گَله ی ما همه چوپان بودند

گرگ طینت سگ دهقان بودند

حاصلی نیست که آفت سر شد

دوستی آخر شد . ٢

دوستی پیکاری است

سینه و عقل بدان دل دادند

دوستی هوشیاری است

مست و مجنون همه باطل زادند

من همین یکه کلامم غم تو

همه آن دار و ندار حاتم تو

ماتمی نیست دگر با دگران یار شدن

من همه آن دگران خاتم تو

ای قلم از تو به غایت شادم

با تو من منجی خود از من و تن آزادم

حسرتی نیست که روزان طی شد

این زبان راست بماند لیک دوصد فریادم . ٢

دوستی با ما نیست

راستی چون دریاست

من کنون مفتخرم فکر به غایت زیباست

آری این شب با ماست

بی زمان پر معناست . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد