PERSIAN DATA

ارتباطات و علوم کامپیوتر

PERSIAN DATA

ارتباطات و علوم کامپیوتر

بچه های ایران در المپیک


نظرات 3 + ارسال نظر
afshin 19 مرداد 1387 ساعت 03:10 http://rooidad.blogfa.com

[گل] [گل] [گل] [گل] [گل]

بادرود .....

ارتش بزرگ من به صلح و آرامی وارد بابل شد. نگذاشتم رنج و آزاری به مردم این شهر و این سرزمین وارد آید. وضع داخلی بابل و جایگاه‌های مقدسش قلب مرا تکان داد … من برای صلح کوشیدم.

من برده‌داری را بر‌انداختم، به بدبختی آنان پایان بخشیدم. فرمان دادم که همة مردم در پرستش خدای خود آزاد باشند و آنان را نیازارند. فرمان دادم که هیچکس اهالی شهر را از هستی ساقط نکند.




[گل] کــــــــــــــــــــــــــــــــــوروش بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزرگ [گل]

[گل] پاینده باد ایران [بدرود] سر بزنید...

afshin 19 مرداد 1387 ساعت 03:48 http://rooidad.blogfa.com

[گل] [گل] [گل] [گل] [گل]

بادرود .....

ارتش بزرگ من به صلح و آرامی وارد بابل شد. نگذاشتم رنج و آزاری به مردم این شهر و این سرزمین وارد آید. وضع داخلی بابل و جایگاه‌های مقدسش قلب مرا تکان داد … من برای صلح کوشیدم.

من برده‌داری را بر‌انداختم، به بدبختی آنان پایان بخشیدم. فرمان دادم که همة مردم در پرستش خدای خود آزاد باشند و آنان را نیازارند. فرمان دادم که هیچکس اهالی شهر را از هستی ساقط نکند.


[گل] کــــــــــــــــــــــــــــــــــوروش بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزرگ

پاینده باد ایران [گل] [بدرود]

هما 19 مرداد 1387 ساعت 07:43 http://ladysun.blogfa.com

سلام...عالیییییییییییه همیشه به روزی...وعالیتر افتتاحیه
المپیک بود...شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد