PERSIAN DATA

ارتباطات و علوم کامپیوتر

PERSIAN DATA

ارتباطات و علوم کامپیوتر

چارلی چاپلین به دخترش

چارلی چاپلین به دخترش: تا وقتی قلب عریان کسی را ندیدی بدن عریانت را نشانش نده! هیچ گاه چشمانت را برای کسی که معنی نگاهت را نمی فهمد گریان مکن! قلبت را خالی نگه دار اگر هم یک روزی خواستی کسی را در قلبت جای دهی سعی کن که فقط یک نفر باشد به او بگو که تو را بیش تر از خودم وکمتر از خدا دوست دارم زیرا که به خدا اعتقاد دارم وبه تو نیاز دارم انچه هستی هدیه خداوند به توست و انچه میشوی هدیه ی تو به خدا

دلتنگی !

 من : دلم برات تنگ شده !  

 

  تو :  تو رو نمیدونم !!  

  

گوگل کاتولیک !

گوگل ِ کاتولیک خودش را “بهترین روش ِ کاتولیک های خوب برای جستجو در اینترنت” معرفی می کند. نسخه ی کاتولیک گوگل البته بنظر به کمک API گوگل کار می کند و در لحظه ی نوشتن این پست دچار مشکل فنی شده است. پال مولهرن Paul Mulhern  وبمستر گوگل ِ کاتولیک توضیح می دهد که ایده، ساختن سرویسی است که از فیلترهای گوگل برای نظارت بر محتوی جستجوها استفاده می کند.این موتور ِ جستجو که از گوگل کاملا مستقل است اعلام کرده است که زوماتمام نتایج جستجوها بر اعتقادات کاتولیکها منطبق نیست. یک وبلاگ نویس که “داروهای ضد بارداری” را در این موتور جستجو وارد کرده است می گوید اولین مورد یافت شده “مخالفت کلیسای اتولیک با جلوگیری از بارداری به روشهای غیر طبیعی” بوده است. در کنار همین مورد البته گوگل تبلیغی از یک فروشنده ی کانادایی قرص های ضدبارداری قرار داده بوده است بنظر می رسد ایده ی گوگل ِ کاتولیک جذابیت زیادی دارد، برای اینکه گوگل ِ مسلمان Muslim Google را هم کسی ثبت کرده است.

منبع: وبلاگ Faith World روی رویترز: یک و دو

 
catholic_google.jpg

یه متن کوتاه !

میدانید بعضی وقت ها فکر میکنم که یک انسان چقدر باید احمق باشد که روی عقاید اشتباه خودش پا فشاری کند و چقدر بعضی انسانها احمق هستند که آن عقاید را تایید میکنند من که سر در نمی آورم پس اندیشه و فکر چه میشود !