PERSIAN DATA

ارتباطات و علوم کامپیوتر

PERSIAN DATA

ارتباطات و علوم کامپیوتر

دقیقه ای از یوتوب است .

 دلیلی ندارد شخصی که لینک فیلم را از شما می گیرد همه فیلم  را ببیند تا به آن سوژه مورد نظر برسد . شاید شما می خواهید به قسمت خاصی از یک فیلم سخنرانی اشاره کنید .
اگر آدرس ویدیوی مورد نظر شما در یوتیوب مثل قسمت آبی لینکهای زیر باشد، کافی است دقیقه و ثانیه مورد نظرتان را مشابه ساختار قرمز رنگ به انتهای آن اضافه نمائید (عدد اول دقیقه و دومی ثانیه است):

به عنوان مثال روی لینکهای زیر کلیک کنید و ببینید:

http://www.youtube.com/watch?v=1FGfBj4ySEs#t=0m13s

http://www.youtube.com/watch?v=J3Pl-qvA1X8#t=1m57s

http://www.youtube.com/watch?v=mHPMsIL2CI8#t=0m11s

مایکروسافت همچنان خواستار مذاکره با یاهو است

یکی از مدیران ارشد شرکت مایکروسافت از یاهو خواست تا به میز مذاکرات بازگردد و از همکاری های بیشتر با گوگل صرف نظر کند.به گزارش IDG، آقای "کوین ترنر از مدیران ارشد یاهو خواست تا در مورد امکان اتحاد و همکاری دو طرف در حوزه خدمات جستجو با یکدیگر مذاکره کنند. وی حرفی از خرید کامل یاهو به میان نیاورد، اما تصریح کرد که معامله کوچک تری بین دو طرف امکان پذیر است.وی افزود که مدیر جدید شرکت یاهو در جریان مسائل قرار دارد و امکان مذاکره گسترده بین دو طرف وجود دارد.در سال گذشته بارها اخباری در مورد امکان خرید یاهو توسط مایکروسافت منتشر شد. اما یاهو ارقام پیشنهادی این شرکت را نپذیرفت.

طرح هدفمند کردن یارانه ها از بودجه حذف شد

نمایندگان مجلس ایران که مشغول بررسی نهایی لایحه بودجه سال آینده هستند، بخش هدفمند کردن یارانه ها را از بودجه حذف کردند.این تصمیم بعد از آن گرفته شد که 63 نماینده درخواست پیشنهاد حذف این بخش از لایحه را مطرح کردند و از 238 نماینده حاضر در مجلس 155 نماینده به این پیشنهاد رای مثبت دادند و این پیشنهاد تصویب شد.پیش از رای گیری احمد توکلی نماینده تهران خطاب به نمایندگان مجلس گفت: "اگر خدای نخواسته پیشنهاد حذف هدفمند کردن یارانه ها رای نیاورد، به شدت کشور را با بن بست و گرفتاری رو به رو می کند."به گفته آقای توکلی، "در حال حاضر با نرخ تورم کنونی و با رکود بازارهای جهانی وضع مردم خوب نیست و با اجرای این لایحه فشار تورمی زیاد شده و مشکل ساز خواهد شد و یکی از عوامل آن افزایش بیکاری خواهد بود."

طرح های ساختمان سازی در دوبی متوقف شد

گزارشی جدید در باره دوبی نشان می دهد که بیش از نیمی از طرح های ساخت مسکن و همچنین ساختمان های تجاری که قرار بوده تا سال 2012 تکمیل شود، لغو یا به حال تعلیق در آمده است.

این گزارش که توسط شرکت خدماتی آمریکایی"جونز لنگ لاسال" منتشر شده تاکید دارد که تاخیر و لغو این طرح ها بازتاب کمبود پول، افت رشد جمعیت و ادامه روند حذف مشاغل در در امارات متحده عربی است.بهای ملک در دوبی و همچنین میزان ساخت و ساز در این منطقه برای سال های متمادی با سرعت زیادی افزایش داشته و اکنون نیز با شتابی زیاد در حال سقوط است.

نسخه RC ویندوز 7 منتشر می شود





طی چند هفته گذشته بیش از هر زمان دیگری در رابطه با تاریخ ارائه نگارش انتخابی (Release Candidate) ویندوز 7 در سایت ها وبلاگها گمانه زنی شده است. در حالیکه بیشتر اخبار از آن حکایت می کرد که در پایان ماه فوریه شاهد Windows 7 RC باشیم، یک منبع معتبر در مایکروسافت اعلام کرده است چنین امری اتفاق نخواهد افتاد.مایکروسافت قصد دارد پس از انجام تست های لازم، نسخه RC ویندوز 7 را در روز دهم آوریل (21 فروردین 1388) ارائه نماید. تا به امروز تمامی تیم های توسعه دهنده ویندوز طبق جدول زمانی پیش رفته اند و هیچکدام از برنامه مشخص شده مایکروسافت عقب نمی باشند.تا این زمان اطلاعاتی پیرامون تغییرات نسخه مذکور منتشر نشده است اما می توان حدس زد که مایکروسافت نسخه RC ویندوز 7 را به صورتی که قابلیت پشتیبانی از تمامی کشورها را داشته باشد ارائه نخواهد کرد. به احتمال فراوان اعضای سایت های TechNet و MSDN جزو اولین کسانی خواهند بود که به این ویندوز دسترسی پیدا خواهند کرد.طبق ایمیل "Steven Sinofsky" از مدیران بلند پایه مایکروسافت در بخش ویندوز، از زمان ارائه Windows 7 Beta تاکنون بیش از 500 هزار پیشنهاد برای بهبود این سیستم عامل از طرف کاربران بدست مایکروسافت رسیده است. باید دید چه تعداد از این پیشنهادها در نسخه RC ویندوز 7 اعمال خواهند شد.