PERSIAN DATA

ارتباطات و علوم کامپیوتر

PERSIAN DATA

ارتباطات و علوم کامپیوتر

احتمال همکاری تبلیغاتی مایکروسافت و یاهو قوت گرفت

مایکروسافت و یاهو با هدف به چالش کشیدن گوگل به توافق برای همکاری در زمینه فن‌آوری جست‌وجوی اینترنت و تبلیغات نزدیک شده‌اند. بر اساس گزارش “بلومبرگ” که به نقل از منابع آگاه صورت می‌گیرد، این دو شرکت که چند ماه گذشته مشغول مذاکره بوده‌اند ممکن است تا هفته آینده به توافق برسند. بر اساس این گزارش، در حالی که مایکروسافت و یاهو نسبت به یکسال گذشته به بستن قرارداد نزدیک شده‌اند همچنان احتمال دارد مذاکرات به نتیجه نرسد.

امکان جدید یاهو به نام یاهو پروفایل

 امکان جدیدی یه یاهو اضافه شده به نام پروفایل که امکانات بسیار جالبی داره و مثل 360 میشه اونجا هم وبلاگ نوشت تصمیم دارم یه مدت مطالب رو اونجا بنویسم در ضمن قابلیت گذاشتن عکس و ویدئو هم دارد اینم آدرس :                                   http://profiles.yahoo.com/persiandata 

 

 

ممنون میشم اگه نظرات خودتون رو اونجا هم بگذارید

زنان در برابر ایدز ضعیف تر هستند

محققان آمریکایی می گویند مقاومت بدن زنان در برابر ویروس اچ آی وی که عامل بیماری ایدز است، ضعیف تر از مردان است.به گزارش محققان بیمارستان عمومی ماساچوست، مولکول شناسایی کننده ویروس اچ آی وی در سیستم ایمنی زنان متفاوت از نوع مشابه آن در مردان عمل می کند.نتیجه تحقیقات این محققان در مجله نیچر مدیسین منتشر شده و این امیدواری وجود دارد به شناسایی راه مقابله با بیماری ایدز یا کند کردن گسترش آن کمک کند.این تحقیقات به شناسایی تفاوت های انتقال بیماری ایدز میان زنان و مردان تمرکز داشت. محققان پیش تر متوجه گسترش سریع تر این بیماری در زنان شده بودند.این محققان در تحقیقات خود عملکرد نوع خاصی از سلول های سیستم ایمنی به نام pDC را بررسی کردند. این سلول ها از اولین سلول های سیستم ایمنی هستند که در صورت آلوده شدن بدن به ویروس اچ آی وی واکنش نشان می دهند.این تحقیقات نشان داد زمانی که زنان سالم در معرض نوع اول ویروس اچ آی وی قرار می گیرند، تعداد سلول های pDC که در آنها فعال می شود بیشتر از مردان است.اما زمانی محققان همین مطالعات را بر روی زنان یائسه انجام دادند، متوجه شدند میزان فعالیت این سلول ها در آنها همانند مردان است.این در حالی است که زنانی که در دوره پیش از یائسگی قرار دارند و میزان هورمون پروژسترون در آنها بالاست، فعالیت سلول های pDC نیز در آنها بالاتر است.

از سوی دیگر فعالیت سلول های ایمنی تی هم در این افراد در واکنش به نوع اول سلول اچ آی وی بیشتر از مردان است.دکتر مارکوس آلتفلد، سرپرست گروه تحقیقاتی بیمارستان عمومی ماساچوست می گوید در حالی که در مراحل اولیه بیماری واکنش شدیدتر سیستم ایمنی به اچ آی وی می تواند از گسترش بیماری بکاهد اما در دراز مدت باعث ضعیف شدن بدن در برابر بیماری خواهد شد.به گفته او داروهایی که بتواند واکنش شدیدتر سلول های pDC را در زنان کنترل کند، می تواند در مقابله با بیماری ایدز موثر باشد.گروه تحقیقاتی بیمارستان عمومی ماساچوست در حال بررسی راه های کاربرد این داروهاست.

مشکل در لاگین کردن با یاهو مسنجر



برای حل مشکل لاگین شدن با یاهو مسنجر در قسمت مربوط تنظیمات درون کادر قرمز را انجام دهید موفق باشید




اینترنت

اینترنت رسانه ای بی همتا در عرصه اطلاع رسانی . و بستری بزرگ برای منتقدان و جایگاهی خوب برای مبتکران و راهی روشن برای مبتدیان و کاری جالب برای بیکاران !!!!!!!